مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 06:502022-12-12سياسي

لزوم برنامه سازی برای تبیین گفتمان حرکت های جهادی


رییس سازمان بسیج سازندگی فارس بر لزوم برنامه سازی برای تبیین گفتمان حرکت های جهادی تاکید کرد.

- اسماعیل قزل سفلی در دیدار با مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مرکز فارس بیان کرد: یکی از مهمترین ماموریت های بسیج سازندگی، سازمان دهی و سامان دهی جوانان و نوجوان داوطلب خدمت رسانی در عرصه های مختلف به ولی نعمتان انقلاب اسلامی است که در این راستا تلاش می شود بر اساس کار قرارگاهی در 4 حوزه فنی و محرومیت زدایی، عملیات جهادی، اقتصاد مقاومتی و خدمت رسانی مومنانه انجام گیرد.

به نقل از بسیج او افزود: بسیج سازندگی در تعاملات با صدا و سیما به دنبال روایت جهاد موفق در عرصه های مختلف خدمت رسانی با تاکید بر روایت هنرمندانه است و خوشبختانه همکاری این دو نهاد باعث شده تا به نقطه ای از فعالیت ها برسد که اقدامات رسانه ای در حوزه حرکت های جهادی فراتر از پوشش خبری باشد.

رییس سازمان بسیج سازندگی فارس همچنین با بیان اینکه انتظارات بر تولید محتوای فاخر است، گفت: خوشبختانه صدا و سیما در پوشش خبری و اطلاع رسانی فعالیت های گروه های جهادی به خوبی عمل کرده و در گام بعدی انتظار بر، حرکت به سمت برنامه سازی است.

احمد پهلوانیان، مدیرکل صدا و سیمای فارس نیز در این نشست با اشاره به اینکه گروه های جهادی در مناطق دور افتاده و محروم مشغول فعالیت هستند و برابر روایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برنامه سازی برای تبیین گفتمان حرکت های جهادی

لزوم برنامه سازی برای تبیین گفتمان حرکت های جهادی