مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 01:402022-12-11اقتصادي

درآمد صنعت تبلیغات ایران نصف می شود


حوزه تبلیغات و مارکتینگ لبه هزینه کرد شرکت ها به شمار می رود و از این رو جزو نخستین بخش هایی است که در شرایط اضطراری، بودجه آن در سیاست های بنگاهی مورد تجدید نظر قرار می گیرد.

- مارتک 360 به عنوان سایت تخصصی حوزه دیجیتال مارکتینگ ( مارتک)  در بررسی خود از فضای تبلیغات پیش بینی می کند وضعیت فعلی حاکم بر فضای کسب و کارها باعث نصف شدن هزینه کرد صنعت تبلیغات کشور تا پایان سال می شود.

محدودیت های اینترنتی و شرایط اخیر کشور بخشهای مختلف اقتصادی را تحت تاثیر قرار داده اما صنعت تبلیغات یکی از نخستین بخش هایی است که به سرعت از این فضا تاثیر پذیرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمارتک، متوقف شدن بسیاری از کمپین های تبلیغاتی و فعالیت های مارکتینگ بخشی از راهکارهای کسب و کارها برای عبور از وضعیت نامشخص فعلی است.

اما در ادامه شاهد آغاز موج تعدیل و یا توقف استخدام نیروی انسانی در کسب و کارها نیز بوده ایم.

در حوزه دیجیتال به دلیل فیلترینگ شبکه های اجتماعی پرطرفدار و همچنین سرویسهای گوگل،  نخستین آسیب ها به حوزه های مرتبط با دیجیتال مارکتینگ و تیم های شبکه های اجتماعی و حوزه سئو وارد آمده است اما در صورت ادامه پیدا کردن این وضعیت کسب و کارها به اجبار به راهکارهای دردناک دیگری نیز روی خواهند آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد صنعت تبلیغات ایران نصف می شود

درآمد صنعت تبلیغات ایران نصف می شود