مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 23:102022-12-11اقتصادي

اعتبارات سفر رییس جمهور در حوزه زیربناها چشمگیر بوده است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: اعتبارات سفر رییس جمهور به استان اردبیل در حوزه زیربناها به ویژه راه آهن و راه تحولات چشمگیری را رقم زده است.

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: اعتبارات سفر رییس جمهور به استان اردبیل در حوزه زیربناها به ویژه راه آهن و راه تحولات چشمگیری را رقم زده است.

داود شایقی 20 آذر با بیان این مطلب اظهار کرد: سال گذشته از محل سفر رییس جمهور یک هزار و 340 میلیارد تومان منابع نقدی به استان اردبیل تزریق شد تا از فصل کاری برای تکمیل پروژه های نیمه تمام با اولویت طرح های پیشران استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز در کنار توزیع اعتبارات سال 1401 در دو ماه اخیر یک هزار و 45 میلیارد تومان منابع نقد از محل سفر رییس جمهور اختصاص یافته است تا ما بتوانیم به روند اجرای پروژه ها نظیر راه آهن و تکمیل چهارخطه های استان امیدوار باشیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل افزود: بعد از گذشت یک سال از سفر رییس جمهور به استان اردبیل که با همراهی وزرا و رییس سازمان برنامه و بودجه انجام شد بخش عظیمی از تعهدات سفر به انجام رسیده و در این مدت منابع اعتباری به رغم محدودیت های مالی در کشور به استان اردبیل سرازیر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات سفر رییس جمهور در حوزه زیربناها چشمگیر بوده است

اعتبارات سفر رییس جمهور در حوزه زیربناها چشمگیر بوده است