مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 22:302022-12-11اقتصادي

تعیین اطلس سرمایه گذاری در خراسان جنوبی


معاون هماهنگی امور اقتصادی  استانداری خراسان جنوبی گفت: تعیین اطلس سرمایه گذاری در سطح خراسان جنوبی از موارد مثبتی است که توسط سازمان اقتصاد و دارایی استان تهیه شده است.

- جواد اشرفی، امروز یکشنبه 20 آذر در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی خراسان جنوبی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به صورت منظم تشکیل جلسه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: مشکلات حوزه زیست محیطی واحد فرآوری روی، حسب نظر مثبت اداره کل محیط زیست استان و شرکت آب منطقه ای مرتفع و در آینده ای نزدیک شاهد سرمایه گذاری آن خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: اطلس سرمایه گذاری به عنوان نقشه راه، اطلاعات زیرساختی نظیر آب، برق، جاده دسترسی و همچنین نقاط سفیدی که منع سرمایه گذاری در زمینه مشکلات زیست محیطی و سایر موارد در آن وجود دارند را مشخص و در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد لذا سرمایه گذاران حوزهای مختلف می توانند با مراجعه به سازمان اقتصادی و دارایی با بهره گیری از این اطلس با نقاط مطلوبی که از شرایط زیرساختی مناسبی برای سرمایه گذای برخوردار است، آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین اطلس سرمایه گذاری در خراسان جنوبی

تعیین اطلس سرمایه گذاری در خراسان جنوبی