مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 22:202022-12-11سياسي

رونمایی از کتاب «سلیمانی منا اهل العراق» در عراق


رییس سازمان حشد شعبی عراق از کتاب «سلیمانی منا اهل العراق» که درباره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نوشته شده است، رونمایی کرد.

- رییس سازمان حشد شعبی عراق از کتاب سلیمانی منا اهل العراق که درباره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نوشته شده است، رونمایی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از العهد، فالح الفیاض رییس سازمان حشد شعبی عراق امروز یکشنبه از کتاب سلیمانی منا اهل العراق (سلیمانی از ما اهل عراق است) رونمایی کرد.

این کتاب توسط ابو لواء البهادلی نویسنده عراقی نگاشته شده است و نویسنده به تشریح نقش حاج قاسم سلیمانی در خطرناک ترین 3 سال تاریخ معاصر عراق در 560 صفحه پرداخته است.

البهادلی نویسنده این کتاب پیش از این نیز چند کتاب درباره رشادت های نیروهای حشد شعبی نوشته بود که یکی از آنها تحت عنوان جمال الشهداء منتشر شد و در آن به زندگینامه ابو مهدی المهندس نایب رییس سابق سازمان حشد شعبی پرداخته است.

همچنین الفیاض امروز در اظهاراتی به مناسبت پنجمین سالگرد شکست داعش (یوم النصر)، تاکید کرد: پیروزی عراق بر تروریسم، مایه فخر و مباهات نسل های آینده این کشور خواهد بود.

وی افزود: پیروزی بر تروریسم با تلاش و مجاهدت شهدا به دست آمد که شهدای پیروزی (سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و فرمانده شهید ابومهدی المهندس) در صدر آنها قرار دارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب «سلیمانی منا اهل العراق» در عراق

رونمایی از کتاب «سلیمانی منا اهل العراق» در عراق