مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 21:152022-12-11فرهنگي

برگزاری اولین سوگواره ملی تئاتر مجازی «نینواییان»


رییس سازمان فرهنگی شهرداری رشت، از راهیابی هفت اثر نمایشی به اولین سوگواره ملی تئاتر مجازی «نینواییان» در رشت خبر داد و گفت: آثار منتخب از فردا به مدت سه روز در بستر فضای مجازی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان فرهنگی شهرداری رشت، از راهیابی هفت اثر نمایشی به اولین سوگواره ملی تئاتر مجازی نینواییان در رشت خبر داد و گفت: آثار منتخب از فردا به مدت سه روز در بستر فضای مجازی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

یاسر محجوب در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به فراخوان سوگواره ملی تئاتر مجازی نینواییان ، گفت: سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت با نگاه به عاشورا، کربلا و اتفاقات پیرامون آن، اولین سوگواره ملی و دومین سوگواره استانی تئاتر مجازی نینواییان را در بستر فضای مجازی برای هنرمندان تئاتر سراسر کشور برگزار می کند.

وی با بیان اینکه این جشنواره با اجرای تئاتر در سبک ها و شیوه های مختلف برگزار می شود افزود: عاشورا و اتفاقات تاریخی آن دوران، معنای ایثار و شهادت طلبی در واقعه عاشورا، بررسی شخصیت ها و شهدای واقعه کربلا، نقل عاشورا، نگاه جامعه امروز به محرم و عاشورا و مسائل و موضوعات پیرامون تکیه ها و دسته های عزاداری از موضوعات جشنوراه مذکور هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین سوگواره ملی تئاتر مجازی «نینواییان»

برگزاری اولین سوگواره ملی تئاتر مجازی «نینواییان»