مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 20:402022-12-11اقتصادي

جذب 11 میلیارد تومان کمک بلاعوض به مراکز بهزیستی آذربایجان غربی


استاندار آذربایجان غربی از جذب 11 میلیارد تومان کمک بلاعوض از طرف بنیاد مستضعفان برای مراکز 28 گانه بهزیستی خبر داد و گفت: با پیگیری های انجام شده در سفر اخیر رییس بنیاد مستضعفان این اعتبار جذب شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی از جذب 11 میلیارد تومان کمک بلاعوض از طرف بنیاد مستضعفان برای مراکز 28 گانه بهزیستی خبر داد و گفت: با پیگیری های انجام شده در سفر اخیر رییس بنیاد مستضعفان این اعتبار جذب شد.

محمدصادق معتمدیان 20 آذرماه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مراکز شبانه روزی توانبخشی بهزیستی آذربایجان غربی، خدمت در حوزه بهزیستی را یک کار خیر و خدا پسند معرفی کرد و افزود: مهمترین رکن در مجموعه بهزیستی، نیت الهی در خدمت رسانی به جامعه است.

وی همچنین از عزم جدی دولت سیزدهم در خدمت رسانی بیشتر و کمک همه جانبه به حوزه بهزیستی خبر داده و خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت های دولتی و قانونی مجلس و نهادهای انقلابی برای کمک به مجموعه بهزیستی استفاده می شود.

استاندار آذربایجان غربی به استفاده از ظرفیت نهادهای حاکمیتی و خیرین جهت رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی نیز اشاره کرده و افزود: برای ساماندهی وضعیت دهک های پایین جامعه، شورای نهادهای حمایتی را در آذربایجان غربی تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 11 میلیارد تومان کمک بلاعوض به مراکز بهزیستی آذربایجان غربی

جذب 11 میلیارد تومان کمک بلاعوض به مراکز بهزیستی آذربایجان غربی