مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 19:152022-12-11اقتصادي

زنجان از ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری خارجی برخوردار است


معاون اقتصادی استاندار زنجان گفت: این استان از ظرفیت های خوبی در زمینه سرمایه گذاری خارجی برخوردار است و تاکنون در این زمینه گام های خوبی برداشته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خلیل قاسملو بعد از ظهر یکشنبه در جلسه با فعالان اقتصادی استان زنجان که با حضور سفیر برزیل در ایران برگزار شد، با بیان اینکه استان زنجان از ظرفیت های خوبی در زمینه سرمایه گذاری خارجی برخوردار است و تاکنون در این زمینه گام های خوبی برداشته شده است، گفت: استان زنجان جزو سه استان امن کشور برای سرمایه گذاری است و کم ترین مقدار جرم و جنایت مربوط به این استان است.

وی با تاکید بر اینکه استان زنجان از لحاظ اقتصادی در رتبه 22 قرار دارد دارای نرخ تورم پایینی است، افزود: با وجود تحریم های شدیدی که علیه کشور اعمال شده که اثر آن در استان نیز مشهود است اما استان زنجان توانسته نزدیک 4 درصد رشد اقتصادی کند و کمترین نرخ بیکاری را داشته باشد.

قاسملو با بیان اینکه زمینه مناسب برای همکاری تجاری بین استان زنجان و کشور برزیل فراهم است، گفت: در این استان 850 هکتار منطقه ویژه اقتصادی ایجاد شده که با تامین زیر ساخت ها آماده همکاری مشترک با کشور برزیل خواهد بود.

معاون اقتصادی استاندار زنجان وجود ظرفیت های کشاورزی و معدنی در استان زنجان را یادآور شد و گفت: استان زنجان در زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان از ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری خارجی برخوردار است

زنجان از ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری خارجی برخوردار است