مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 19:002022-12-11سياسي

چرا «مولوی عبدالواحد» ترور شد؟


ترور چهره های اهل سنت چندی پس از اتخاذ مواضع همسو با انقلاب اسلامی و علیه طرح و برنامه های گروهک های جدایی طلب، برای این تروریست ها تبدیل به یک رویه شده.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه فرهیختگان، 18 آذر ماه، شورای تامین استان سیستان وبلوچستان با صدور بیانیه ای شهادت مولوی ریگی امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین(ع) خاش را تایید کرد.

در بیانیه گفته شده: براساس گزارشات اولیه، مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین(ع) شهرستان خاش از مولوی های شاخص منطقه و استان سیستان وبلوچستان توسط افراد ناشناس ظهر روز پنجشنبه ربوده شده و به شهادت رسیده است.

همان روز مهدی شمس آبادی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان وبلوچستان جزییات قتل مولوی امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش را این گونه تبیین کرد: زمانی که مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین(ع) شهرستان خاش در محل مسجد حضور داشت، افراد ناشناس از درب پشتی مسجد وی را صدا کرده و سوار یک خودروی پژوی بدون پلاک می کنند.

بعد از اطلاع از ربوده شدن مولوی عبدالواحد ریگی، با دستور دادستان شهرستان خاش برای تحقیق روی پرونده ربایش وی بازپرس تعیین شده و تمام نیروها برای پیدا کردن مولوی عبدالواحد و شناسایی آدم ربایان مأمور شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا «مولوی عبدالواحد» ترور شد؟

چرا «مولوی عبدالواحد» ترور شد؟