مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 18:002022-12-11اقتصادي

حداکثر تعرفه تشخیص رنگ خودرو 500 هزار تومان است


تمامی واحدهای صنفی تشخیص رنگ خودرو مکلف هستند که با توجه به ارزش خودرو حداکثر تا مبلغ پنج میلیون ریال براساس جدول تنظیمی اتحادیه دریافت کنند و دریافت هرگونه وجه بیش از آن تخلف بوده و بر اساس قانون نظام صنفی متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

- ایسنا/البرز رییس اتاق اصناف کرج گفت: تمامی واحدهای صنفی تشخیص رنگ خودرو مکلف هستند که با توجه به ارزش خودرو حداکثر تا مبلغ پنج میلیون ریال براساس جدول تنظیمی اتحادیه دریافت کنند و دریافت هرگونه وجه بیش از آن تخلف بوده و بر اساس قانون نظام صنفی متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهروز حصاری روز یکشنبه 20 آذر در جلسه ای با حضور رییس اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل و تمامی اعضای دارای پروانه و بدون پروانه رسته تشخیص رنگ خودرو که در محل سالن اجتماعات اتاق اصناف مرکز استان البرز تشکیل شد، اظهار کرد: بعد از ابلاغ دستور دادستان عمومی و انقلاب استان البرز مبنی بر ضرورت ساماندهی رسته صنفی تشخیص رنگ خودرو و تعیین دستورالعمل های جاری در این رابطه مواردی به تصویب رسید که برای اجرا به تمامی اعضاء صنف مذکور ابلاغ شد.

وی افزود: مقرر شد که تیمی از متخصصین امر تشکیل شده و علاوه بر بررسی اتحادیه تعمیرکاران به منظور احراز صلاحیت افراد شاغل، اقدامات تکمیلی لازم شامل اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداکثر تعرفه تشخیص رنگ خودرو 500 هزار تومان است

حداکثر تعرفه تشخیص رنگ خودرو 500 هزار تومان است