مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 17:152022-12-11سياسي

طراحی دشمنان برای ایجاد مارپیچ سکوت در میان اساتید به نتیجه نرسید


رییس بسیج اساتید با بیان اینکه طراحی دشمنان برای ایجاد مارپیچ سکوت در میان اساتید به نتیجه نرسید، گفت: اردوهای راهیان نور پیشرفت را در مناطق مختلف برگزار می کنیم تا طراحی دشمنان برای ایجاد حس خود باختگی در برخی از اساتید نیز با شکست مواجه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، نشست هم اندیشی و هم افزایی مسئولین کانون بسیج اساتید تهران بزرگ با حضور محمدرضا مردانی رییس سازمان بسیج اساتید، دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور در محل این سازمان برگزار شد.

 مسئولین کانون های تهران بزرگ در این نشست ضمن ارائه گزارشی از نقش اساتید بسیجی در تبیین حوادث اخیر در سطح دانشگاه ها و جامعه، بر ضرورت توجه جدی به موضوع تبیین و تأثیر قابل توجه آن بر دانشجویان و مردم، تاکید کردند.

رییس سازمان بسیج اساتید کشور نیز در این نشست بر اهمیت میدان داری اساتید در دانشگاه ها تاکید کرده و گفت: طراحی دشمنان برای ایجاد مارپیچ سکوت در میان اساتید به نتیجه نرسیده است.

  وی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی اساتید از پیشرفت های ایران مطلع نیستند، افزود: دغدغه اساتید باید رفع شود.

مردانی گفت: اردوهای راهیان نور پیشرفت را در مناطق مختلف برگزار خواهیم کرد تا طراحی دشمنان برای ایجاد حس خود باختگی در برخی از اساتید نیز مانند باقی طراحی های آنها با شک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی دشمنان برای ایجاد مارپیچ سکوت در میان اساتید به نتیجه نرسید

طراحی دشمنان برای ایجاد مارپیچ سکوت در میان اساتید به نتیجه نرسید