مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 15:512022-12-11حوادث

انهدام باند سارقان سیم و کابل برق در آذربایجان غربی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از  پایگاه خبری پلیس،  سردار رحیم جهانبخش   اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل شبکه مخابراتی در شهرستان های بوکان، مهاباد، سلماس و میاندوآب که باعث ایجاد نارضایتی مردم شده بود، به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان  پلیس آگاهی انتظامی استان  قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده،  ماموران با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی و روش های نوین کشف جرم، موفق شدند  سارقی سابقه دار را شناسایی و  با تعقیب و مراقبت شبانه روزی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان  آذربایجان غربی ادامه داد: متهم در تحقیقات تکمیلی با استفاده از شگردهای پلیسی و مواجهه با دلایل و مدارک به  انجام 366 فقره سرقت سیم و کابل برق با همکاری 12 نفر دیگر از همدستانش اعتراف کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: دراین خصوص 13  متهم  دستگیر شده که پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار جهانبخش در پایان خاطرنشان کرد: مردم نقش مهمی در ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند و از این رو می توانند با مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیس گزارش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان سیم و کابل برق در آذربایجان غربی

انهدام باند سارقان سیم و کابل برق در آذربایجان غربی