مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 15:352022-12-11پزشكي

تخفیف 95 درصدی درمان مددجویان کمیته امداد توسط بیمه سلامت


مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد از تخفیف 95 درصدی درمان مددجویان کمیته امداد توسط بیمه سلامت استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد از تخفیف 95 درصدی درمان مددجویان کمیته امداد توسط بیمه سلامت استان خبر داد.

کیان دهرابپور در نشست با دکتر احمدلو مدیر کل بهداشت و درمان کمیته امداد کشور، دکتر مبشری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان افزود: تعداد 4955 نفر از مددجویان کمیته امداد در صندوق سایر اقشار این اداره کل از تخفیفات ویژه 95درصدی در درمان برخوردار هستند.

وی اظهارکرد: اداره کل بیمه سلامت استان برای این افراد که در شهرهای بالای 20 هزار استان حضور دارند با 15 پزشک قرارداد منعقد کرده است تا از طریق نظام ارجاع سطح یک، مسائل پزشکی آنها انجام گیرد.

مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در شهرهای زیر 20 هزار و مناطق روستایی و عشایری استان هم بیش از 7000 نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد از این تخفیفات ویژه بهره مند هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد، دکتر احمد لو مدیرکل بهداشت و درمان کمیته امداد کشور نیز ضمن تشکر از همکاری کامل و مناسب بیمه سلامت با کمیته امداد گفت: به غیر از 95 درصد تخفیف بیمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 95 درصدی درمان مددجویان کمیته امداد توسط بیمه سلامت

تخفیف 95 درصدی درمان مددجویان کمیته امداد توسط بیمه سلامت