مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 15:352022-12-11سياسي

رویداد اردبیل 2023 بهترین فرصت برای توسعه گردشگری خارجی است


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی گفت: استان اردبیل در زمینه جذب گردشگر خارجی از ظرفیت خوبی برخوردار است و رویداد اردبیل 2023 بهترین فرصت برای توسعه این نوع از گردشگری است.

- ایسنا/اردبیل معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی گفت: استان اردبیل در زمینه جذب گردشگر خارجی از ظرفیت خوبی برخوردار است و رویداد اردبیل 2023 بهترین فرصت برای توسعه این نوع از گردشگری است.

علی اصغر شالبافیان 20 آذر در دیدار با استاندار اردبیل و سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: استان اردبیل پتانسیل خوبی برای گردشگری خارجی دارد و باید از فرصت به دست آمده در رویداد اردبیل 2023 برای توسعه این نوع از گردشگری استفاده کرد.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی افزود: برخی از کشورهای منطقه و کشورهای عضو اکو اشتراکات فرهنگی و دینی با استان اردبیل دارند و علاقمند سفر به این منطقه هستند که فرصت خوبی را در اختیار گردشگری اردبیل قرار می دهد.

او همچنین با اشاره به لزوم آمادگی همه دستگاه های استان برای برگزاری رویداد اردبیل 2023، تاکید کرد: برای برگزاری هرچه بهتر رویداد اردبیل 2023 باید جلسه ای را طی هفته آینده در استان داشته باشیم تا هماهنگی های لازم برای شروع رویداد انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد اردبیل 2023 بهترین فرصت برای توسعه گردشگری خارجی است

رویداد اردبیل 2023 بهترین فرصت برای توسعه گردشگری خارجی است