مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 14:302022-12-11اقتصادي

تدوین طرح های جامع و توسعه ای مبنای کار شهرداری ها قرار گیرد


معاون عمرانی استانداری کردستان گفت: تامین درآمد شهرداری ها از طریق کیسیون ماده 100 نه تنها افتخار آمیز نیست بلکه، یک ناپایداری آتی است که در آینده شهر خود را نشان می دهد؛ - ایسنا/کردستان معاون عمرانی استانداری کردستان گفت: تامین درآمد شهرداری ها از طریق کیسیون ماده 100 نه تنها افتخار آمیز نیست بلکه، یک ناپایداری آتی است که در آینده شهر خود را نشان می دهد؛ بنابراین باید طرح های جامع و توسعه ای مبنای کار قرار گیرد و موجب نظم شهر شود.

کیومرث حبیبی امروز دوشنبه (20 آذر) در جلسه هم اندیشی شورای اسلامی با استاندار کردستان گفت: رشد اعتبارات نباید نافی تلاش شهرداری ها برای جذب درآمدهای پایدار باشد، چرا که شهرداری ها همچنان در پرداخت حقوق و انجام پروژه های عمرانی عقب هستند، بنابراین توقع می رود که درآمد پایدار در دستور کار شهرداری ها قرارگیرد.

وی، فربه شدن نیروی انسانی در شهرداری ها را معضلی برای درآمدها و بودجه های جاری شهرداری ذکر کرد و افزود: انتظار می رود شهرداری ها با حفظ منزلت و جایگاه خود از فربهی نیروی انسانی جلوگیری کنند.

معاون عمرانی استانداری کردستان، با انتقاد از اینکه متاسفانه هیچ کدام از شهرداری های استان برنامه پنج ساله برای توسعه ندارند بیان کرد: برنامه پنج ساله بر اساس راهبرد جدید سازمان شهرداری ها اولویت اول ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین طرح های جامع و توسعه ای مبنای کار شهرداری ها قرار گیرد

تدوین طرح های جامع و توسعه ای مبنای کار شهرداری ها قرار گیرد