مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 14:302022-12-11سياسي

مطالعات اجرای تقاطع غیرهمسطح در میدان مدرس در مراحل پایانی است


رییس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان از انجام مطالعات اجرای تقاطع غیرهمسطح در میدان مدرس خبر داد و اعلام کرد: مطالعات اجرای تقاطع غیرهمسطح در میدان مدرس در مراحل پایانی است.

- ایسنا/همدان رییس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان از انجام مطالعات اجرای تقاطع غیرهمسطح در میدان مدرس خبر داد و اعلام کرد: مطالعات اجرای تقاطع غیرهمسطح در میدان مدرس در مراحل پایانی است.

مهدی حیدری در کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان، با اشاره به مشکلات ترافیکی میدان مدرس اظهار کرد: مطالعات طرح تقاطع میدان مدرس انجام شده و قابل دفاع است.

وی اضافه کرد: در اجرای طرح تقاطع غیرهمسطح میدان مدرس باید خلأهایی را که وجود دارد، بررسی کرده و برای سال آینده در بودجه لحاظ کنیم و در کمیته تخصصی حمل و نقل و ترافیک مرکز مطالعات نیز به دقت بررسی شود.

حیدری با اشاره به نزدیکی زمان بودجه بندی سال 1402 شهرداری همدان، مطرح کرد: با توجه به اینکه بیش از 60 درصد بودجه به حوزه عمرانی تخصیص می یابد بر این اساس از مدت ها قبل باید اولویت و موارد لازم مورد توجه باشد تا بتوان بودجه مناسبی را برای این حوزه لحاظ کرد.

وی یکی از موارد مهم پروژه های عمرانی را بهبود اصلاح مباحث حمل و نقل و ترافیک شهری برشمرد و افزود: نقاط پرترافیک شهر باید احصاء و در را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعات اجرای تقاطع غیرهمسطح در میدان مدرس در مراحل پایانی است

مطالعات اجرای تقاطع غیرهمسطح در میدان مدرس در مراحل پایانی است