مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 14:252022-12-11سياسي

دشمنان قصد دارند خرید هواپیمای جنگی از روسیه را به بحران اوکراین گره بزنند


رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس، عنوان کرد: خرید هواپیما های جنگی موضوع جدیدی نیست، اما می خواهند آن را به بحران اوکراین گره بزنند و از آن چیزی علیه جمهوری اسلامی درآورند و خوراک رسانه ای تأمین کنند.

- به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس ، وحید جلال زاده رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگوی زنده تلویزیونی، با اشاره به سفر اخیر خود به روسیه، گفت: دمای هوای این روز های روسیه 13 درجه زیر صفر است و رودخانه معروف مسکو یخ زده بود، اما برنامه های این سفر خوب پیش رفت و گرمی و صمیمیت برنامه ها باعث شد این سرما محسوس نباشد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه در پاسخ به سوال مجری برنامه درباره هدف این سفر، اظهار داشت: اجلاسیه ای به نام مجمع امنیت جمعی داریم که در سطحِ رؤسای جمهور و رؤسای پارلمان ها برگزار می شود.

از دکتر قالیباف برای حضور در این اجلاس از سوی همتای وی و رییس مجلس دوما دعوت شده بود که بنده از طرف رییس مجلس در این مجمع پارلمانی امنیت جمعی حضور پیدا کردم.

جو مجمع امنیت جمعی در مخالفت با یکجانبه گرایی آمریکایی ها و اروپایی ها بود وی در ادامه با بیان اینکه چند سالی است کشور ها در این مجمع درباره حوزه های امنیت کشور هایی از جمله روسیه، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان و تاجیکستان در آن گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان قصد دارند خرید هواپیمای جنگی از روسیه را به بحران اوکراین گره بزنند

دشمنان قصد دارند خرید هواپیمای جنگی از روسیه را به بحران اوکراین گره بزنند