مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 14:102022-12-11دانش

تلاش برای راه اندازی پارک علم و فناوری کودک و نوجوان در خراسان شمالی


رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی از تلاش برای راه اندازی پارک علم و فناوری کودک و نوجوان در استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی از تلاش برای راه اندازی پارک علم و فناوری کودک و نوجوان در استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا قربانی در آیین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار خراسان شمالی که 20 آذر ماه در پارک علم و فناوری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: طرحی را با عنوان راه اندازی پارک علم و فناوری کودک و نوجوان به وزارت علوم ارسال کرده ایم که امکان دارد در صورت موافقت آن ها به صورت ملی اجرا شود.

وی با اشاره به هدف از ارائه این پیشنهاد جدید، بیان کرد: نیت ما این است که کودکان با نوآوری آشنا شوند و با ذهنی پر از سوال به مدرسه و کلاس درس بروند.

وی ادامه داد: راه اندازی پارک علم و فناوری کودک و نوجوان هزینه ای بر دوش دولت ندارد و براساس برنامه ریزی انجام شده، می توان ابزارآلات و تجهیزاتی که در مجموعه های اداری وجود دارد و مورد استفاده آن ها نیست به صورت امانت استفاده کرد و در معرض دید علاقه مندان کودک و نوجوان گذاشت.

قربانی افزود: همچنین می توان از لوازم و تجهیزاتی که در بخش خصوصی نیز مورد نیاز آن ها نیست بهره برد و به صورت امانی در معرض دید علاقه مندان قرار داد تا نهایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای راه اندازی پارک علم و فناوری کودک و نوجوان در خراسان شمالی

تلاش برای راه اندازی پارک علم و فناوری کودک و نوجوان در خراسان شمالی