مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 13:252022-12-11اقتصادي

فریب پیامک جعلی یارانه جاماندگان را نخورید


رییس پلیس فتا البرز از کاربران خواست فریب پیامک جعلی در خصوص موارد مختلف یارانه معیشتی و یا ثبت نام ‏جاماندگان سهام عدالت را نخورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ رسول جلیلیان گفت: با توجه به اینکه سایت هدفمندی یارانه هر از گاهی فعال شده و ‏کاربران می توانند نسبت به درخواست خود اقدام کنند؛ کلاهبرداران در این شرایط کمین کرده و به انواع مختلف کلاهبرداری می کنند.

‏ وی افزود: همچنین با توجه به طرح واریز یارانه معیشتی دولت به دهک های مختلف در کشور و عدم واریز این مبلغ برای برخی از دهک های ‏اعلام شده، مجرمان سایبری با ترفندهایی مانند ثبت نام یارانه، ویرایش اطلاعات یارانه بگیران و ثبت نام جاماندگان درصدد کلاهبرداری از کاربران ‏بر می آیند.

‏ سرهنگ جلیلیان اضافه کرد: ارسال پیامک های جعلی، ارائه لینک های ثبت نام، هدایت به درگاه های بانکی جعلی و معرفی اپلیکیشن های ‏مختلف توسط مجرمان سایبری در این شرایط دور از ذهن نخواهد بود.

‏ این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: مجرمان با راه اندازی سایت جعلی و ارسال پیامک اقدام به فریب و هدایت کاربران به درگاه های پرداخت جعلی ‏بانک ها می پردازند که مردم باید برای پیشگیری از هرگونه جرم هوشیار باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریب پیامک جعلی یارانه جاماندگان را نخورید

فریب پیامک جعلی یارانه جاماندگان را نخورید