مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 12:052022-12-11اقتصادي

رقم تبلیغات جام جهانی را ول کن، کالاهای مضر را بچسب!


اخیرا رقم 10 هزار میلیاردی درآمد صداوسیما از پخش تبلیغات بازرگانی در لابه لای بازی های جام جهانی در برخی رسانه ها و فضای مجازی مطرح شد.

این رقم گویا بر اساس جداولی به دست آمده بود که در سایت اداره کل بازرگانی صداوسیما دیده می شود و تعجب بسیاری را به همراه .

- اخیرا رقم 10 هزار میلیاردی درآمد صداوسیما از پخش تبلیغات بازرگانی در لابه لای بازی های جام جهانی در برخی رسانه ها و فضای مجازی مطرح شد.

این رقم گویا بر اساس جداولی به دست آمده بود که در سایت اداره کل بازرگانی صداوسیما دیده می شود و تعجب بسیاری را به همراه داشت که البته در ادامه توسط رییس صداوسیما تکذیب شد.

جبلی می گوید حتی طرحِ این میزان درآمد از تبلیغات که از بودجه رسمی صداوسیما هم بیشتر است، خنده دار به نظر می رسد و در ادامه از رسانه ها می خواهد که برای انتشار چنین خبرهایی از سازمان صداوسیما، اطلاعات دقیق تری تهیه کنند؛ با این همه خودش هم رقم اصلی را اعلام نمی کند.

اما فارغ از اینکه درآمد حاصل از پخش تبلیغات در بین مسابقات جام جهانی دقیقا چقدر است، آنچه مسلم است تامین بخشی از بودجه صداوسیما باید از طریق همین تبلیغات تامین شود؛ رقمی که در این سال ها برای بسیاری پرسش برانگیز بوده و البته هیچگاه هم از سوی مدیران مربوطه در این سازمان، رسما رسانه ای نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقم تبلیغات جام جهانی را ول کن، کالاهای مضر را بچسب!

رقم تبلیغات جام جهانی را ول کن، کالاهای مضر را بچسب!