مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 12:002022-12-11سياسي

559 مددجوی زندان رجایی شهر آزاد شدند


مدیر زندان رجایی شهر کرج اعلام کرد: 559 مددجوی این زندان امسال در اجرای برنامه حبس زدایی قوه قضاییه و کاهش جمعیت کیفری زندان ها آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الله کرم عزیزی اظهار کرد: این مددجویان با استفاده از ظرفیت های قانونی آزادی وثیقه، کفالت، مرخصی پایان حبس، اتمام حبس، رضایت شاکی و امثال آن آزاد و به کانون خانواده های خود بازگشتند.

وی اضافه کرد: بازدیدهای مستمر قضات و مراجع قضایی از زندان رجایی شهر و بررسی درخواست های مددجویان با هدف یافتن راهکارهای حبس زدایی ، موجب کاهش جمعیت کیفری این زندان شده است.

مدیر زندان رجایی شهر گفت: کارشناسان اجرای احکام این زندان با پیگیری پرونده قضایی مددجویان راه های قانونی برای آزادی این افراد را دنبال می کنند.

عزیزی گفت: رعایت مفاد حقوق شهروندی، تکریم مددجویان و بازسازی شخصیت فردی و اجتماعی آنها زمینه برای بازگشت سعادتمندانه آنان به جامعه فراهم می کند.

مدیر زندان رجایی شهر کرج در بخش دیگری از سخنان خود از اعطای مرخصی به مددجویان خبرداد و گفت: امسال 765 درخواست مرخصی از سوی مددجویان به شورای طبقه بندی ارجاع شده که 328 مورد آن ها واجد شرایط تشخیص داد شد و توانستند از این مرخصی ها استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

559 مددجوی زندان رجایی شهر آزاد شدند

559 مددجوی زندان رجایی شهر آزاد شدند