مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 11:052022-12-11حوادث

کشف 8 تن انواع مواد مخدر طی 24 ساعت گذشته/ 42 قاچاقچی دستگیر شدند


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: ماموران انتظامی استان های هرمزگان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد موفق به کشف 8 تن انواع مواد مخدر در 24 ساعت گذشته شدند.

- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: ماموران انتظامی استان های هرمزگان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد موفق به کشف 8 تن انواع مواد مخدر در 24 ساعت گذشته شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار مجید کریمی در باره جزییات این خبر اظهار کرد: در راستای کنترل تحرکات باندهای قاچاق مواد مخدر، سرنخ هایی از فعالیت عناصر مسلح و قاچاقچی برای جابه جایی و انتقال مواد مخدر از مرزهای شرقی و جنوب شرقی به عمق کشور به دست آمد که با برنامه ریزی دقیق اطلاعاتی و عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با تشدید اقدامات کنترلی و اشراف کامل اطلاعاتی و نیز رصد دقیق و پیچیده قاچاقچیان مواد مخدر، مأموران انتظامی خستگی ناپذیر و پر تلاش فرماندهی انتظامی استان های هرمزگان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند محموله های سنگینی از مواد مخدر را از مرزهای شرقی و جنوب شرقی به کشور منتقل کنند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا تصریح کرد: ماموران انتظامی استان های ذکر شده، به طور هماهنگ و همزمان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 8 تن انواع مواد مخدر طی 24 ساعت گذشته/ 42 قاچاقچی دستگیر شدند

کشف 8 تن انواع مواد مخدر طی 24 ساعت گذشته/ 42 قاچاقچی دستگیر شدند