مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 10:502022-12-11بين الملل

تظاهرات گسترده در تونس نتیجه انباشت خشم مردم از قیس سعید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از العربی الجدید: اعتراضات در تونس به اشکال مختلفی، چون تظاهرات علیه قیس سعید، رییس جمهور یا تظاهرات برای تأمین خواسته های اجتماعی و اقتصادی یا حتی درگیری های پراکنده بین نیرو های امنیتی و معترضان –که نمونه .

- اشکال مختلف اعتراضاتی که امروز در تونس شاهد آن هستیم، حاصل انباشت خشم و نارضایتی مردم این کشور از اوضاع وخیم سیاسی و اقتصادی این کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از العربی الجدید: اعتراضات در تونس به اشکال مختلفی، چون تظاهرات علیه قیس سعید، رییس جمهور یا تظاهرات برای تأمین خواسته های اجتماعی و اقتصادی یا حتی درگیری های پراکنده بین نیرو های امنیتی و معترضان –که نمونه هایی از آن هفته پیش رخ داد – نمود یافته است.

یک روز پس از تظاهرات معترضان در تونس به مناسبت روز جهانی حقوق بشر و برای مطالبه زندگی آبرومندانه، و چند روز قبل از انتخابات پارلمانی – که قرار بود در 17 دسامبر جاری برگزار شود - جبهه نجات ملی تظاهرات دیگری را علیه قیس سعید ترتیب داد.

جبهه نجات ملی، دیروز نیز تظاهرات گسترده دیگری با شعار برو از میدان العمله تا خیابان بورقیبه در پایتخت ترتیب داد و در آن سایر نیرو های دموکراتیک کشور را به مشارکت در اعتراضات برای نجات دموکراسی و مها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات گسترده در تونس نتیجه انباشت خشم مردم از قیس سعید

تظاهرات گسترده در تونس نتیجه انباشت خشم مردم از قیس سعید