مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 10:502022-12-11اقتصادي

اعمال محدودیت مصرف گاز در صنایع خوزستان


مدیرعامل شرکت گاز خوزستان از اعمال محدودیت ها برای مصرف گاز در صنایع استان خبر داد و گفت: در شرایط اوج سرما عدم توجه صنایع استان به دستورالعمل اعمال محدودیت در مصرف گاز برای شهرهای سردسیر کشور مشکل ساز خواهد شد.

- علی اکبر نکونام در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: علی رغم اینکه دمای هوا در خوزستان روز به روز کاهش می یابد و سمت سرد شدن هوا پیش می رویم اما هیچ کمبود گازی در بحث مصارف خانگی در شهرها و روستاها در خوزستان وجود ندارد.

وی با اشاره به محدودیت های اعمال شده برای مصرف گاز از سوی صنایع استان افزود: شرکت ملی گاز ایران دستورالعمل هایی در خصوص اعمال محدودیت هایی برای صنایع استان در مصرف گاز در این ایام سرد سال و فصل زمستان ابلاغ کرده است تا این صنایع به شکلی محدود از گاز استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان با انتقاد از عدم رعایت صنایع خوزستان در مصرف گاز و توجه نکردن به دستورالعمل اعمال محدودیت مصرف گاز، گفت: این محدودیت ها به منظور تامین نیاز گاز دیگر استان های کشور است و صنایع استان خوزستان باید به این مهم توجه داشته باشند اما متاسفانه هیچ توجهی به این موضوع از سوی شرکت ها نمی شود.

نکونام عنوان کرد: صنایع و شرکت هایی که شامل این دستورالعمل هستند با مطرح کردن مشکلات مالی، صنفی و کارگری عنوان می کنند که نمی توانند این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت مصرف گاز در صنایع خوزستان

اعمال محدودیت مصرف گاز در صنایع خوزستان