مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 10:452022-12-11سياسي

تعیین سازوکار پرداخت تسهیلات قانون جوانی جمعیت به افراد دارای چک برگشتی


نمایندگان مجلس ساز و کار پرداخت تسهیلات قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به بدهکاران مالیاتی و بدهکاران بانکی و همچنین افراد دارای چک برگشتی را تعیین کردند.

- نمایندگان مجلس ساز و کار پرداخت تسهیلات قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به بدهکاران مالیاتی و بدهکاران بانکی و همچنین افراد دارای چک برگشتی را تعیین کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس، در جریان رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون اقتصادی در مورد طرح دوفوریتی الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ضمن تصویب بند ب این طرح که برای بررسی به کمیسیون مربوطه ارجاع شده بود، با ماده واحده این طرح به شرح زیر موافقت کردند.

ماده واحده- یک ماده به شرح زیر به عنوان ماده (71 مکرر) به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب 24/ 07/ 1400 الحاق می‎شود: ماده 71 مکرر- به منظور رفع موانع دریافت تسهیلات یا امتیازات موضوع این قانون: الف- در اجرای مواد این قانون در خصوص استفاده از امتیازات و تسهیلات، با هدف تشویق فرزندآوری، ازدواج و ودیعه مسکن، چنانچه به موجب قوانین خاصی، پرداخت این تسهیلات یا ارائه امتیازات، موکول به رعایت شرایط معینی گردیده و یا مشمول ممنوعیت شده باشد، بانک ها و موسسات اعتباری مکلفند اعطای تسهیلات و امتیازات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین سازوکار پرداخت تسهیلات قانون جوانی جمعیت به افراد دارای چک برگشتی

تعیین سازوکار پرداخت تسهیلات قانون جوانی جمعیت به افراد دارای چک برگشتی