مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 10:202022-12-11اجتماعي

تبدیل برخی از خانه های قدیمی اندیمشک به اقامت گاه بوم گردی


توسعه اقامت گاه های بوم گردی در خانه های تاریخی با بافت سنتی و قدیمی برای حفاظت از بناهای قدیمی و جذب گردشگر در اولویت اداره میراث فرهنگی اندیمشک است.

- ایسنا/خوزستان توسعه اقامت گاه های بوم گردی در خانه های تاریخی با بافت سنتی و قدیمی برای حفاظت از بناهای قدیمی و جذب گردشگر در اولویت اداره میراث فرهنگی اندیمشک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هر کدام از این خانه های قدیمی دارای معماری خاص و منحصر به فرد هستند و تبدیل آنها به اقامت گاه بوم گردی باعث افزایش تعداد مسافران و گردشگران و ایجاد تنوع برای آنها می شود.

برخی از خانه های قدیمی به ویژه در مناطق روستایی اندیمشک با برنامه ریزی و اقدامات انجام شده به اقامت گاه بوم گردی تبدیل خواهند شد.

هم اکنون در جااردو که روستایی از توابع بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک است یک خانه قدیی با بافت تاریخی ـ سنتی به عنوان اقامت گاه بوم گردی راه اندازی و قابل بهره برداری است.

علاوه بر جاذبه های گردشگری در بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک جاذبه های باستانی نیز موجب تردد مسافران و گردشگران به بخش الوار گرمسیری می شود.

در راستای رفاه حال مسافران و گردشگران در گذشته بخش های زیادی از راه های روستایی بخش الوار گرمسیری آسفالت و یا اصلاح مسیر شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل برخی از خانه های قدیمی اندیمشک به اقامت گاه بوم گردی

تبدیل برخی از خانه های قدیمی اندیمشک به اقامت گاه بوم گردی