مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 10:102022-12-11اقتصادي

گلخانه های لرستان به 120 هکتار خواهند رسید


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: با بهره برداری از 30 هکتار گلخانه تازه تأسیس تا پایان سال این مقدار به 120 هکتار می رسد.

- سید عماد شاهرخی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر 72 هکتار گلخانه در لرستان داریم که در حال بهره برداری از آن ها هستیم.

وی ادامه داد: با استفاده از بند الف تبصره 18 در سال 1400 تسهیلاتی را پرداخت کردیم که براساس آن تا پایان سال جاری 30 هکتار به میزان گلخانه های استان اضافه می شود.

شاهرخی تصریح کرد: با بهره برداری از 30 هکتار گلخانه تازه تأسیس تا پایان سال مقدار گلخانه های لرستان به 120 هکتار می رسد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان عنوان کرد: توسعه گلخانه ها یکی از راه های صرفه جویی در مصرف آب و برون رفت از بحران خشکسالی و افزایش تولید اشتغال است.

وی افزود: یکی از بزرگ ترین مزایای گلخانه ها تولید خارج از فصل است، در هر شرایطی سرما و گرما شما می توانید محصول را تولید کنید.

شاهرخی بیان کرد: به عنوان مثال گلخانه مجتمع فجر صفا خرم آباد با استفاده از دانش و تکنولوژی روز دنیا نقش مؤثری در تولید و صادرات محصولات گلخانه ای کشور دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: در گلخانه های این مجتمع 72 هزار تُن محصول تولید و حدود 70 تا 80 درصد محصولات صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلخانه های لرستان به 120 هکتار خواهند رسید

گلخانه های لرستان به 120 هکتار خواهند رسید