مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 09:502022-12-11پزشكي

حمایت از فناوری های آموزشی؛ اولویت معاونت تحقیقات وزارت بهداشت


معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت با تاکید بر نقش هوش مصنوعی و فناوری های واقعیت مجازی و افزوده در ارتقای کیفیت آموزش پزشکی و پیراپزشکی گفت: - حمایت از فناوری های آموزشی؛ اولویت معاونت تحقیقات وزارت بهداشت معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت با تاکید بر نقش هوش مصنوعی و فناوری های واقعیت مجازی و افزوده در ارتقای کیفیت آموزش پزشکی و پیراپزشکی گفت: توسعه فناوری های آموزشی در اولویت معاونت تحقیقات قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر یونس پناهی در رویداد معرفی محصولات پیشرفته آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر تاثیر فناوری ها در بکارگیری روش های پیشرفته آموزشی در مراقبت های بالینی، گفت: امروزه آموزش سنتی، به آموزش های نوین تمرین مراقبت های بالینی در محیط امن تبدیل شده است.

معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، با اشاره به چگونگی حمایت های معاونت تحقیقات و فناری و نیماد از توسعه شبیه سازهای آموزش پزشکی، گفت: از آنجا که آموزش مقدمه ای بر پژوهش مسئله محور و پاسخگو به نیاز جامعه است؛ توسعه فناوری های آموزشی نیز در اولویت معاونت تحقیقات قرار دارد.

900 مرکز تحقیقاتی، 30 مرکز تحقیقاتی غیردولتی، 25 شبکه تحقیقاتی و 69 پژوهشکده در مجموعه وزارت بهداشت فعالیت دارند که می توان از ظرفیت آنها در توسعه آموزش مجازی استفاده کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از فناوری های آموزشی؛ اولویت معاونت تحقیقات وزارت بهداشت

حمایت از فناوری های آموزشی؛ اولویت معاونت تحقیقات وزارت بهداشت