مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 09:152022-12-11ورزشي

گمنامی 15 ساله «محمدرضا»؛ دانشجوی بسیجی نخبه و رزمی کار همدانی


«محمدرضا رزمی کار بود، در اوایل انقلاب در باشگاه شهید اسلامیان ورزش می کرد و این ورزش و رزم او به سایر بچه های بسیج هم سرایت کرد و همه اعضاء رزمی کار بودند.

- ایسنا/همدان محمدرضا رزمی کار بود، در اوایل انقلاب در باشگاه شهید اسلامیان ورزش می کرد و این ورزش و رزم او به سایر بچه های بسیج هم سرایت کرد و همه اعضاء رزمی کار بودند.

برادر شهید دانشجو محمدرضا فامیل زرگریان در جمع دانشجویان دیدار کننده با این خانواده شهید، مطرح کرد: محمدرضا در سال 1343 در همدان به دنیا آمد و در تاریخ 23 اسفندماه 1363 در شلمچه و عملیات رمضان به شهادت رسید.

محسن فامیل زرگریان اظهار کرد: محمدرضا یکی از بسیجیان واقعی و مخلص بود، زمانی که فعالیت خود را در بسیج آغاز کرد، هم در بسیج دبیرستان ابن سینا بود و هم فرمانده بسیج مسجد امیرالمؤمنین(ع)، آن زمان یعنی پس از انقلاب فعالیت بسیج سنگین بود، اعضای بسیج شب ها گشت زنی داشتند، درگیری ها زیاد بود و گروهک های منافقان تحرکات زیادی در سطح شهر داشتند.

وی با بیان اینکه این دو پایگاه شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرد به طوریکه 85 شهید از دبیرستان ابن سینا در طول دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب شد که آخرینش شهید مصطفی احمدی روشن بود، گفت: افراد آن زمان برای قبولی در کنکور باید سخت درس می خواندند، محمدرضا در کنار فعالیت در این دو پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمنامی 15 ساله «محمدرضا»؛ دانشجوی بسیجی نخبه و رزمی کار همدانی

گمنامی 15 ساله «محمدرضا»؛ دانشجوی بسیجی نخبه و رزمی کار همدانی