مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 07:452022-12-11اقتصادي

تک سرنشینهای بی هدف گره ترافیک ارومیه را کور کردند


گسترش شهرنشینی و افزایش تقاضا برای خرید خودرو به منظور تسهیل تردد، شهرها را با معضل شلوغی و افزایش ترافیک به خصوص در قسمت های مرکزی شهرها روبرو کرده است.

- پارک خودروهای شخصی در کنار خیابان و استفاده نکردن از پارکینگ های عمومی به خصوص در خیابان های کم عرض، ترافیک را تشدید می کند و افزایش تعداد خودروها و ترددها بر این معضل شهری می افزاید، این مسئله در نهایت باعث ایجاد گره های ترافیکی در سطح گسترده شده که آرامش شهروندان را سلب می کند و موجب اتلاف وقت آنها می شود.

انتظار طولانی پشت چراغ قرمز ، کلافگی ناشی از صدای بوق خودروها و تلاش هر راننده خودرو برای سبقت از خودرو جلویی معضلی است که به جرات همه شهرهای پر جمعیت و مراکز استانها را در برگرفته است، معضلی که بواسطه تعدد خودروهای تک سرنشین هر روز شعله ور تر می شود و شهر ارومیه نیز از این قاعده مستثنی نیست.

عده ای بی هدف در سطح شهر با خودرو می چرخد احمدی راننده تاکسی با آهی از خستگی و کلافگی رانندگی در شهر شلوغ ارومیه به ایسنا گفت: هرروز بدتر از روز قبل، ساعتها در ترافیک معطل می شویم، اما عده ای بی فکر خودروی خود را سوار شده و بی هدف در سطح شهر می چرخد.

وی ادامه داد: ترافیک ارومیه واقعا نیازمند یک حرکت جهادی است، اما معلوم نیست مسیولین شهر چه می کنند!!؟ مسافری که در تاکسی نشسته نیز،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تک سرنشینهای بی هدف گره ترافیک ارومیه را کور کردند

تک سرنشینهای بی هدف گره ترافیک ارومیه را کور کردند