مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 07:352022-12-11اقتصادي

شاخص بهره مندی از آب شرب شهری در سیستان و بلوچستان به 97.2 درصد رسید


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: از سال 1400 تاکنون با مجموع اقدامات انجام شده در شهرهای زاهدان، سراوان، چابهار، خاش و دیگر شهرهای استان، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: از سال 1400 تاکنون با مجموع اقدامات انجام شده در شهرهای زاهدان، سراوان، چابهار، خاش و دیگر شهرهای استان، شاخص بهره مندی از آب شرب شهری با 1.

2 درصد افزایش، به 97.

2 درصد رسید.

قاسمی در بازدید از پروژه های آبرسانی استان، از توسعه شبکه آب شرب شهری به طول 150 کیلومتر و بهره مندی 21 هزار و 210 نفر، بهبود وضعیت آب شرب شهرهای تازه تأسیس و اجرای طرح های اضطرای برای تأمین آب شرب مرکز و شمال این استان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه تأمین آب شرب در اکثر نقاط استان وابستگی مستقیمی به نزولات آسمانی دارد، افزود: با افت منابع آبی ناشی از کاهش بارندگی و خشکسالی های متوالی، تعدادی از شهرهای استان با ناپایداری منابع آب مواجه شدند که با برنامه ریزی های صورت گرفته و انجام اقدامات متعددی از جمله ارتقای سیستم پمپاژ در تأسیسات موجود، حفر و تجهیز چاه های جدید و اجرای خطوط انتقال اضطراری این موضوع کنترل و رفع شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در تشریح اقدامات انجام شده برای رفع کمبودها و تنش های آبی در شهرهای این استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص بهره مندی از آب شرب شهری در سیستان و بلوچستان به 97.2 درصد رسید

شاخص بهره مندی از آب شرب شهری در سیستان و بلوچستان به 97.2 درصد رسید