مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 21:502022-12-10سياسي

پردیس فناوری جهاد کشاورزی قم به زودی افتتاح می شود


رییس سازمان جهادکشاورزی قم از افتتاح پردیس فناوری جهادکشاورزی استان در آینده ای نزدیک خبر داد.

- محمدرضا حاجی رضا، رییس سازمان جهادکشاورزی استان قم امروز 19 آذرماه در دیدار با مدیرحوزه های علمیه کشور، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهارکرد: امروز مسئول تامین امنیت غذایی مردم به عنوان یکی از مهمترین مولفه های قدرت برعهده سازمان جهاد کشاورزی است، در همین رابطه باید تاکید کرد بیش از 85 درصد پروتیین مورد نیاز مردم توسط بهره برداران بخش کشاورزی در داخل تامین می شود.

وی افزود: در همین ارتباط نیازمند استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت مراکز دانشگاهی استان و حضور شرکت های دانش بنیان در حوزه تولید، انتقال و کاربردی کردن دانش در بخش کشاورزی استان برای حل مشکل ها هستیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی قم ادامه داد: این ظرفیت بزرگی است که می توان از آن استفاده کرد تا سازمان جهاد کشاورزی قم در اجرای برنامه های خود جامع تر عمل کند لذا ظرفیت های کشاورزی ما در سطح کشور و در راستای آن در محدوده استان قم به حدی است که بتوانیم به خوبی نیازهای غذایی مردم را تامین کنیم.

حاجی رضا با اشاره به این که 104 هزار هکتار زمین کشاورزی در استان موجود است، اظهار کرد: در این میان 64 هزار هکتار سطح زیر کشت مزارع و باغ هاست که 42 هزار هکتار آن زراعی و 22 هزار هکتار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس فناوری جهاد کشاورزی قم به زودی افتتاح می شود

پردیس فناوری جهاد کشاورزی قم به زودی افتتاح می شود