مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 19:302022-12-10سياسي

صفار هرندی: گشت ارشاد در دستور کار نیست/ بگوییم فاضلاب مجازی، نه فضای مجازی


برخی جوانان 16 ساعت در فضای مجازی هستند که هشت ساعت آن به بازی هایی اختصاص دارد که به کشتن و بدترین شکنجه ها اختصاص دارد و چنین افرادی وقتی به کف خیابان می آیند، - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: برخی جوانان 16 ساعت در فضای مجازی هستند که هشت ساعت آن به بازی هایی اختصاص دارد که به کشتن و بدترین شکنجه ها اختصاص دارد و چنین افرادی وقتی به کف خیابان می آیند، همان صحنه های بازی را مجسم می کنند و لذا حالت توحش دارند و به هر چیزی می رسند، آن را نابود می کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از مشکلی به نام خطای اطلاع رسانی در برخی نهادها و رسانه ها یاد کرد و گفت: گاهی با این نوع اطلاع رسانی ها خودزنی می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا محمدحسین صفار هرندی شامگاه جمعه در موسسه قرآن و عترت بیت الامیر شهرری ضمن پاسخ به سوالات حاضران به بیان نکاتی درباره وضعیت اقتصادی، مجازات اغتشاشگران، حجاب بانوان، محدودیت های ایجادشده در فضای مجازی، بست نشینی برخی بانوان، عملکرد صدا و سیما، خطاهای اطلاع رسانی و گشت ارشاد پرداخت.

صفار هرندی گفت: بعضی خطاها در اطلاع رسانی وجود دارد.

مثلا اعلام شد اختلاس 92 هزار میلیارد تومانی در پرونده فولاد مبارکه وجود داشته است در حالی که پیگیری کردیم و متوجه شدیم که تحقیق و تفحص مجلس این مطلب را اعلام کرده بود و اختلاسی در کار نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفار هرندی: گشت ارشاد در دستور کار نیست/ بگوییم فاضلاب مجازی، نه فضای مجازی

صفار هرندی: گشت ارشاد در دستور کار نیست/ بگوییم فاضلاب مجازی، نه فضای مجازی