مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 17:052022-12-10سياسي

هدف راهبردی آمریکایی ها مهار قدرت انقلاب اسلامی در جنگ ترکیبی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسین طائب ظهر شنبه در نشست با مدیرکل صدا و سیما خراسان رضوی و جمعی از کارکنان رسانه ملی در مشهد با اشاره به مفهوم جنگ ترکیبی اظهار کرد: - مشاور فرمانده کل سپاه گفت: هدف راهبردی آمریکایی ها در خصوص داخل ایران در این مقطع با جنگ ترکیبی انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسین طائب ظهر شنبه در نشست با مدیرکل صدا و سیما خراسان رضوی و جمعی از کارکنان رسانه ملی در مشهد با اشاره به مفهوم جنگ ترکیبی اظهار کرد: این جنگ به معنی راهبردی دفاعی، آمیخته به جنگ سیاسی، کلاسیک و نامنظم، مجازی، خبررسانی جعلی، دیپلماسی، جنگ دادخواهی، مداخله در انتخابات کشور، برهم زدن بافت جمعیتی، مهاجر پذیری، یورش فرهنگی و ایجاد تضاد دینی است.

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: جنگ نرم نیز به معنای جابجایی عشق و نفرت نسبت به ارزش های خودی و بیگانه و جنگ نیمه سخت به مفهوم ایجاد ناامنی با ترور، خرابکاری و اعمال خشونت آمیز است.

وی افزود: مهار قدرت انقلاب اسلامی در جنگ ترکیبی، با اولویت دادن به اقدامات نرم و نیمه سخت دو اقدام محوری هویت زدایی و هویت زایی دنبال می شود.

حجت الاسلام طائب شبهه افکنی از طریق طرح سوالات راهبردی، عملیاتی، تاکتیکی و تکرار سوالات و ابهامات با پاسخ های ناقص و دروغ را ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف راهبردی آمریکایی ها مهار قدرت انقلاب اسلامی در جنگ ترکیبی است

هدف راهبردی آمریکایی ها مهار قدرت انقلاب اسلامی در جنگ ترکیبی است