مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 16:502022-12-10اقتصادي

جامعه باید با قانون مدیریت شود/خام فروشی اندیشه؛ بدترین نوع خام فروشی


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه بدترین نوع خام فروشی، خام فروشی تفکر و اندیشه است، گفت: جامعه را با قانون باید مدیریت کرد و برای توسعه فناوری باید نظام سنجش و انگیزش جدیدی را ایجاد کنیم که نتیجه آن ارزش دادن به فناوران است.

- جامعه باید با قانون مدیریت شود/خام فروشی اندیشه؛ بدترین نوع خام فروشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه بدترین نوع خام فروشی، خام فروشی تفکر و اندیشه است، گفت: جامعه را با قانون باید مدیریت کرد و برای توسعه فناوری باید نظام سنجش و انگیزش جدیدی را ایجاد کنیم که نتیجه آن ارزش دادن به فناوران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمدعلی زلفی گل امروز در مراسم افتتاح بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار، دهمین نمایشگاه ایران ساخت و چهارمین نمایشگاه تستا با بیان اینکه امروز خدا را شاکریم که در یک سال بیش از 78 هزار سند علمی از سوی دانشمندان ایرانی در سطح بین المللی منتشر می شود، افزود: اگر به این تعداد سند علمی، مقالات فارسی را اضافه کنیم، بیش از 100 هزار مقاله اصیل و ارزشمند علمی هر سال چاپ می شود.

وی ادامه داد: همزمان با رشد برج تولید علم، برج فناوری کشور هم با کمک معاونت علمی و فناوری در حال رشد است؛ اگر چه که برج فناوری همپای برج علمی رشد نداشته است، ولی تمام تلاش دولت سیزد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه باید با قانون مدیریت شود/خام فروشی اندیشه؛ بدترین نوع خام فروشی

جامعه باید با قانون مدیریت شود/خام فروشی اندیشه؛ بدترین نوع خام فروشی