مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 16:412022-12-10سياسي

نظارت ویژه بر تحقق اشتغال حمایتی انجام شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد اشرفی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی صبح شنبه در اولین جلسه کار گروه پیگیری اشتعال حمایتی استان با بیان اینکه نظارت ویژه بر تحقق اشتغال حمایتی توسط دستگاه های حمایتی استان باید برای جلوگیری از انحراف تسهیلات انجام شود، اظهار داشت: با توجه به تاکید رییس جمهور در خصوص پرداخت تسهیلات حمایتی بانک های استان فراتر از اخلاق حرفه ای با عمل به وظیفه اجتماعی خود باید در این باره اقدامات لازم را انجام دهند.

وی گفت: در حوزه اشتغال حمایتی، چگونگی اجرای مدل شهرستانی آن خیلی مهم است و دستگاه های اجرایی باید تا پایان روند انجام این کار را دنبال کنند.

اشرفی با تاکید بر اینکه در این موضوع دغدغه اصلی ما توزیع پول نیست بلکه مهم ایجاد اشتغال است، افزود: دولت از همه ابزارهای که در اختیار دارد برای ایجاد اشتغال معلولان استفاده می کند و ضرورت دارد که اطلاع رسانی لازم به جامعه هدف انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی بیان داشت: بر اساس آنچه در کارگروه اشتغال حمایتی کشور اعلام شد، خراسان جنوبی از نظر اشتغال معلولان در رتبه 29 کشوری قرار دارد که باید علت عقب ماندگی استان در این خصوص مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت ویژه بر تحقق اشتغال حمایتی انجام شود

نظارت ویژه بر تحقق اشتغال حمایتی انجام شود