مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 16:102022-12-10سياسي

گیلان دارای 53 یادمان شهدای گمنام است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با اشاره به پیش بینی برگزاری مراسم سراسری تدفین شهدای گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در این استان گفت: - ایسنا/گیلان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با اشاره به پیش بینی برگزاری مراسم سراسری تدفین شهدای گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در این استان گفت: در حال حاضر 139 شهید گمنام در 53 یادمان در سطح استان گیلان تدفین شده اند.

حسن حبیبی امروز، 19 آذرماه با حضور در محل شورای اسلامی شهر خمام، با اشاره به اینکه برخی از این یادمان ها به نقاط فرهنگی شاخص در سطح شهرستان ها و مناطق تبدیل شده اند، افزود: در جنگ ترکیبی که اخیرا شاهد آن هستیم دشمن به دنبال آسیب رساندن به نقاط فرهنگی کشور است.

حبیبی ضمن تاکید بر اینکه با نگاه به فرهنگ ایثار و شهادت همچنین رویکرد جهادی دستاوردهای مختلف داشتیم، گفت: امنیت و اقتدار امروز را مدیون شهدا هستیم و شهدا تندیس غیرت و عزت کشور هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان تصریح کرد: در ادوار گذشته نیز بعد از تشییع باشکوه شهدای گمنام شاهد وحدت و انسجام کشور بودیم که نمونه های آن را در تشییع شهدای غواص، تشییع پیکر مطهر شهید صیاد شیرازی، همچنین در تشییع حاج قاسم سلیمانی دیدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان دارای 53 یادمان شهدای گمنام است

گیلان دارای 53 یادمان شهدای گمنام است