مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 15:552022-12-10اقتصادي

540 هکتار گلخانه تا پایان دولت سیزدهم به بهره برداری می رسد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت : با توجه به تمهیدات انجام شده تا پایان دولت سیزدهم 540 هکتار گلخانه در استان اردبیل مورد بهره برداری قرار می گیرد.

- ایسنا/اردبیل معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت : با توجه به تمهیدات انجام شده تا پایان دولت سیزدهم 540 هکتار گلخانه در استان اردبیل مورد بهره برداری قرار می گیرد.

یاسرعبداللهی 19 آذر در جلسه ستاد گلخانه ای استان افزود: از مجموع یک هزار و 704 هکتار اراضی تخصیصی برای احداث گلخانه ، تابحال 600 هکتار واگذار شده که 130 هکتار آن مورد بهره برداری قرار گرفته و 470 هکتار نیز در طول دو سال آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد .

وی خواستار تسریع در ساخت و ساز واحد های گلخانه ای در سطح استان شد و گفت: آنهایی که زمین برای احداث گلخانه گرفته اند اما به تعهدات خود مبنی بر احداث گلخانه در بازه زمانی مورد قرارداد عمل نکرده اند تعیین تکلیف شوند و در صورت لزوم خلع ید شده و به افراد واجد شرایط واگذار نمایند .

وی افزود: شرکت شهرکهای گلخانه ای باید برنامه ای منظم برای واگذاری در سالهای آتی داشته باشد تا بتواند در بازه زمانی تعیین شده به اهداف از پیش تعیین شده برسد .

در ادامه رییس سازمان جهاد کشاورزی نیز به اهمیت توسعه شهرکهای کشاورزی بخصوص مجتمع گلخانه ای و نقش بسیار مهم آن در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

540 هکتار گلخانه تا پایان دولت سیزدهم به بهره برداری می رسد

540 هکتار گلخانه تا پایان دولت سیزدهم به بهره برداری می رسد