مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 15:502022-12-10اقتصادي

خریداری یک تن زعفران از زعفران کاران خراسان جنوبی


مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی گفت: از آغاز فصل خرید تاکنون بیش از یک تن زعفران به ارزش حدود 400 میلیارد تومان به صورت حمایتی از بهره برداران خریداری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سیدحسن رضوی، مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آغاز فصل خرید زعفران به صورت توافقی تاکنون در استان خراسان جنوبی بیش از یک تن زعفران به ارزش حدودی 400 میلیارد تومان خریداری شده است.

وی با بیان اینکه امسال به دلیل اینکه قیمت زعفران موجود در بازار با قیمتی که توسط تشکل ها خریداری می شود تفاوت زیادی ندارد برخی از کشاورزان ترجیح می دهند زعفران را در بازار به فروش برسانند و برخی دیگر آن را به تشکل ها تحویل دادند گفت: خرید زعفران از 26 ابان ماه توسط چهار مرکز خرید در استان آغاز شده و تا دوم بهمن ماه ادامه دارد.

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی در پاسخ به اینکه آیا مبلغ خریداری شده زعفران به حساب بهره بردار واریز شده است افزود: تا این لحظه بنا به دلایلی هنوز مطالبات پرداخت نشده چون سامانه ثبت دچار مشکلاتی بود و امکان ثبت وجود نداشت و دلیل دیگر اینکه تا زمانی که اعلام نتایج آزمایشات تحویلی نرسد تا نوع و درجه زعفران بررسی نشود امکان واریزی وجه وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خریداری یک تن زعفران از زعفران کاران خراسان جنوبی

خریداری یک تن زعفران از زعفران کاران خراسان جنوبی