مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 15:502022-12-10ورزشي

پیش بینی 32 هکتار زمین برای اجرای طرح توسعه امامزاده سیدعباس بجنورد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: برای اجرای طرح توسعه امام زاده سیدعباس بجنورد 32 هکتار زمین پیش بینی شده است که شامل 42 کاربری در زمینه های مختلف است.

- حجت الاسلام عظیم آسوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی در گفت وگو خبرنگار با فارس در بجنورد اظهار کرد: اجرای طرح جامع امام زاده سید عباس بن موسی بن جعفر(ع) در خرداد ماه سال گذشته کلنگ زنی شد.

وی گفت: برای اجرای این طرح 32 هکتار زمین پیش بینی شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی افزود: در اجرای این طرح 42 کاربری در زمینه های مورد نیاز استان و شهر بجنورد از جمله فضاهای سیاحتی - گردشگری، اداری، تجاری، مذهبی، شهر سلامت و گردشگری حوزه درمان، فرهنگی، خدماتی، ورزشی، تفریحی، موزه همچنین اقامتی-سکونتی تعریف شده است.

حجت الاسلام آسوده تصریح کرد: در حال حاضر مقدمات  تهیه و طراحی نقشه های فاز 2 این طرح توسط یک تیم مهندسی در استان در دست اقدام قرار گرفته و اقدامات در زمینه دریافت پروانه های ساختمانی آن انجام شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه اجرای طرح جامع امام زاده سید عباس بن موسی (ع) به لحاظ جامع نگری مشابه یک شهر کوچک خواهد بود که در درون یک شهر بزرگ ( شهر بجنورد) ساخته خواهد شد، عنوان کرد: برای ساخت این شهر کوچک، علاوه بر استانداری، اداره کل اوقاف و امور خی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 32 هکتار زمین برای اجرای طرح توسعه امامزاده سیدعباس بجنورد

پیش بینی 32 هکتار زمین برای اجرای طرح توسعه امامزاده سیدعباس بجنورد