مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 15:352022-12-10ورزشي

یک سلبریتی نیز در ماجرای کودتای آلمان بازداشت شد


نیروهای پلیس آلمان در جریان تحقیقات گسترده درباره توطئه کودتای گروه راست افراطی «شهروندان رایش»، یک سلبریتی آلمانی را بازداشت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های محلی آلمان گزارش کردند که یک آشپز بسیار معروف آلمانی در بین بازداشت شدگانی است که در ارتباط با پرونده توطئه گروه تروریستی راست افراطی شهروندان رایش برای کودتا در آلمان و سرنگونی دولت این کشور، مورد تحقیق و تفحص قرار گرفته اند.

طبق این گزارش، فرانک هپنر آشپز معروف آلمانی 62 ساله که پدر نامزد دیوید آلبا ستاره تیم فوتبال رئال مادرید است، ظاهراً در پیست اسکی کیستبوهل اتریش که در آنجا صاحب یک رستوران است، بازداشت شد.

کودتای خنثی شده جنبش راست افراطی شهروندان رایش علیه دولت آلمان، طی روزهای اخیر به بزرگترین عملیات ملی پلیس آلمان علیه این گروه افراطی منجر شده است.

پلیس آلمان طی عملیاتی گسترده، 11 ایالت از 16 ایالت این کشور را هفته گذشته در جستجوی اعضا و طرفداران این جنبش راست افراطی هدف قرار داد و بیش از سه هزار پلیس مسلح به یکصد ملک در سراسر بادن-وورتمبرگ، باواریا، برلین، هسن، نیدرزاکسن، و تورینگن و همچنین در کیتسبوهل و شهر ایتالیایی پروجا یورش بردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سلبریتی نیز در ماجرای کودتای آلمان بازداشت شد

یک سلبریتی نیز در ماجرای کودتای آلمان بازداشت شد