مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 15:302022-12-10سياسي

آملی لاریجانی: اعتراضات باید شنیده شود


رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف درباره اعتراضات چند مدت اخیر به بحث و گفتگو پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، صبح پنجشنبه سوم آذر 1401 جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف و نمایندگان تشکل های سیاسی این دانشگاه با آیت الله آملی لاریجانی، دیدار کردند و به بیان سوالات، ابهامات، برداشت ها، دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

در ابتدای این دیدار، آیت الله آملی لاریجانی با قرائت آیه نور از قرآن مجید گفت: خداوند ما را از کسانی قرار بدهد که به نور الهی هدایت می شوند.

از اینکه در خدمت شما جوانان دانشجو هستم، بسیار مسرورم و از اینکه امروز این توفیق حاصل شده است، خداوند را شاکرم و آماده ام صحبت های شما که مانند فرزندانم هستید را بشنوم و اگر نکته ای بود، خدمت شما طرح کنم.

در ادامه نمایندگانی از انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شریف، بسیج دانشجویی دانشگاه شریف، جامعه اسلامی دانشجویان، شورای صنفی دانشگاه شریف، نماینده انجمن اسلامی مستقل، هیئت دانشجویان دانشگاه شریف و جمعی از دانشجویان در فضایی صمیمانه به ارائه دیدگاه های خود پرداختند.

آیت الله آملی لاریجانی پس از شنیدن نظرات و دیدگاه های دانشجویان دانشگاه شریف با تاکید بر اینکه ما دنبال شنیدن حرف ها هستیم و در این دیدار از جانب خودم صحبت می کنم، گفت: این مرزبند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آملی لاریجانی: اعتراضات باید شنیده شود

آملی لاریجانی: اعتراضات باید شنیده شود