مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 15:252022-12-10سياسي

دشمن به دنبال ایجاد شبهه در هویت واقعی زن مسلمان است


خانم رزان برکات در نشست فرهنگی «هویت و شاخصه های زن مسلمان» که به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در لبنان برگزار شد، گفت: دشمن به دنبال ایجاد شبهه در واقعیت اصیل زن مسلمان است.

- خانم رزان برکات در نشست فرهنگی هویت و شاخصه های زن مسلمان که به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در لبنان برگزار شد، گفت: دشمن به دنبال ایجاد شبهه در واقعیت اصیل زن مسلمان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، نشست فرهنگی هویت و شاخصه های زن مسلمان با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید کمیل باقرزاده، رایزن فرهنگی کشورمان در لبنان و جمعی از اندیشمندان و نخبگان زن لبنانی در هتل الساحه شهر بیروت برگزار شد.

حجت الاسلام باقرزاده در سخنانی، با اشاره به جایگاه و حقوق زنان اظهار کرد: ما نباید فقط به نقش انفعالی، دفاعی و یا حتی اظهار نظر منفی در مقابل آنچه غرب انجام می دهد، اکتفا کنیم.

به عنوان مثال چرا زن محجبه باید از حجاب خود دفاع و آن را توجیه کند؟ بلکه ما باید از غرب سؤال کنیم که چرا با زنان چنین رفتارهایی دارند و آنان را به دوری از ارزش های اخلاقی وادار می کند؟ رایزن فرهنگی کشورمان در لبنان بر اهمیت جهاد تبیین به خصوص در مسئله مربوط به وضعیت زنان تأکید کرد و نکاتی پیرامون الگوی زن مسلمان که توسط جمهوری اسلامی دیده می شود، ارایه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال ایجاد شبهه در هویت واقعی زن مسلمان است

دشمن به دنبال ایجاد شبهه در هویت واقعی زن مسلمان است