مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 15:252022-12-10سياسي

مرکز جامع انتقال خون جنوب شرق استان تهران کلنگ ز نی شد


مرکز جامع انتقال خون جنوب شرق استان تهران و محل نگهداشت اقلام راهبردی سازمان انتقال خون در پاکدشت کلنگ زنی و مرکز موقت انتقال خون این شهرستان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پاکدشت، آیین کلنگ زنی مرکز جامع انتقال خون جنوب شرق استان تهران و محل نگهداشت اقلام راهبردی سازمان انتقال خون در پاکدشت با حضور مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور، رییس مجمع خیرین سازمان انتقال خون کشور و مسئولان شهرستان برگزار و همچنین مرکز موقت انتقال خون نیز در این شهرستان افتتاح شد.

مصطفی جمالی مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور در این مراسم با تأکید بر اهمیت نقش اهداکنندگان و زندگی بخشی به افراد نیازمند اظهار کرد: اگر اهداکنندگان خون نباشند، اتاق های عمل با وجود تجهیزات مدرن تعطیل می شوند و دیگر نجات بخشی برای فرد نیازمند صورت نخواهد گرفت، به درستی که اهداکنندگان خون بهترین مخلوقات در جهان هستند که به دیگران حیات را هدیه می دهند.

وی گفت: مرکز جامع انتقال خون جنوب شرق استان تهران نمونه بارز از همدلی مردم و مسئولان است و با توجه به حمایت دولت باید این امر با پای کار بودن فرمانداری، مجمع خیرین سلامت و حتی ما به عنوان نمایندگان سازمان انتقال خون تا رسیدن به هدف پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز جامع انتقال خون جنوب شرق استان تهران کلنگ ز نی شد

مرکز جامع انتقال خون جنوب شرق استان تهران کلنگ ز نی شد