مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 15:152022-12-10سياسي

لزوم حمایت ویژه از پژوهش و فناوری البرز


حمایت از دانش بنیان ها موتور محرکه توسعه علمی کشور محسوب می شود از این رو با توجه به نگاهی که به این امر معطوف شده، شاهد پیشرفت روز افزون کشور هستیم.

- ایسنا/البرز استاندار البرز گفت: حمایت از دانش بنیان ها موتور محرکه توسعه علمی کشور محسوب می شود از این رو با توجه به نگاهی که به این امر معطوف شده، شاهد پیشرفت روز افزون کشور هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی عبداللهی در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری و اختتامیه جشنواره که روز شنبه 19 آذرماه در دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور قدرتمند اساتید، دانشجویان و دانش آموزان، افزود: روز 25 آذر ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز پژوهش و فناوری است از این رو دو هفته قبل از آن جشنواره و نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری برپا می شود.

وی ادامه داد: استان البرز ظرفیت های فراوانی در بخش های دانش بنیان، پارک های علم و فناوری و استارت آپی دارد و فعالان این عرصه امسال با قدرت و جدیت ویژه ای ظاهر شدند.

عبداللهی گفت: تمامی مجموعه های دانشگاهی، دانش آموزی، علمی و پژوهشی استان در این جشنواره و نمایشگاه، حضور فعال و پررنگی داشته اند.

وی افزود: با این استقبال، انگیزه مضاعفی را برای توسعه بسترهای پژوهش و فناوری در استان یافتیم و به طور قطع در این راستا برنامه محور اقدام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت ویژه از پژوهش و فناوری البرز

لزوم حمایت ویژه از پژوهش و فناوری البرز