مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 15:102022-12-10ورزشي

جلوی پای باشگاه داران خوزستانی برای گرفتن تسهیلات سنگ اندازی می کنند


نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات باشگاه داران، گفت: متأسفانه جلوی پای باشگاه داران و صنعت گران استان خوزستان برای گرفتن تسهیلات سنگ می اندازند ولی بعد می بینیم استان های دیگر این تسهیلات را کسب کرده اند - ایسنا/خوزستان نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات باشگاه داران، گفت: متأسفانه جلوی پای باشگاه داران و صنعت گران استان خوزستان برای گرفتن تسهیلات سنگ می اندازند ولی بعد می بینیم استان های دیگر این تسهیلات را کسب کرده اند مجتبی یوسفی امروز 19 آذرماه در حاشیه جلسه بررسی، رفع موانع و مشکلات باشگاه های ورزشی کلانشهر اهواز، اظهارکرد: امروز جلسه ای را با باشگاه داران حوزه انتخابیه اهواز، حمیدیه، کارون و باوی داشتیم.

نزدیک به 500 باشگاه در رشته های مختلف آقایان و خانم ها داریم که در بخش خصوصی باشگاه داری فعالیت می کنند و بار ورزش استان به دوش کشیده اند.

در استان نزدیک به 1500 تا 1600 باشگاه هستند که باید به معیشت آن ها توجه شود.

وی بیان کرد: این باشگاه داران عمدتا ورزشکاران، قهرمانان و افتخارآفرینان استانی و ملی هستند که با کم ترین بضاعت تلاش می کنند.

این باشگاه داران بحران هایی را داشتند و با افزایش قیمت ها و همچنین بحران دوساله کرونا و تعطیلی باشگاه ها مواجه بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی پای باشگاه داران خوزستانی برای گرفتن تسهیلات سنگ اندازی می کنند

جلوی پای باشگاه داران خوزستانی برای گرفتن تسهیلات سنگ اندازی می کنند