مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 14:552022-12-10اقتصادي

کالابرگ هر ماه چقدر شارژ می شود؟


هم اکنون طرح جدید کالابرگ الکترونیک «به صورت نسب» در استان هرمزگان آغاز شده و در صورتی که نتایج ان موفقیت آمیز باشد به زودی در سراسر کشور پیاده سازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، ، پرداخت کالابرگ به مرحله نهایی رسیده و نحوه دریافت و موارد استفاده از کالابرگ اعلام شده است.

اگرچه سیکل شارژ اعتبار کالابرگ به صورت ماهیانه است، اما تا به امروز اطلاعاتی درباره مبلغ شارژ ماهیانه کالابرگ اعلام نشده است.

با این وجود به نظر می رسد بخاطر اینکه انگیزه شهروندان برای دریافت این خدمات نسبت به یارانه نقدی بیشتر باشد، اعتبار این کالابرگ ها بیشتر از یارانه نقدی خواهد بود.

در همین رابطه تسنیم نوشت: در صورتی که اعتبار لحاظ شده برای خرید کالا در پایان ماه استفاده نشود، امکان برداشت نقدی برای سرپرست خانوار فراهم است.

  بر اساس اعلام اخیر مسئولان وزارت رفاه، دولت به منظور تقویت سلامت غذایی خانوار ها این امکان را برای آن ها ایجاد می کند که به اعتبار یارانه بتوانند یک ماه زودتر کالا های اساسی را خریداری کنند.

نحوه اجرای طرح کالابرگ در این اعلامیه تاکید شده بود: طرح کالابرگ الکترونیک در حال پیاده سازی مقدمات اجرا در استان هرمزگان است.

این امکان برای تمام جامعه یارانه بگیر هرمزگان پس از اطلاع رسانی از سوی رسانه های کشوری و استانی فعال خواهد شد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالابرگ هر ماه چقدر شارژ می شود؟

کالابرگ هر ماه چقدر شارژ می شود؟