مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 14:502022-12-10اقتصادي

تلاش چین برای تقویت سیستم درمانی همزمان با تسهیل محدودیت های کرونایی


در حالیکه تلاش ها برای کاهش محدودیت های کرونایی در این کشور کلید خورده اما به دلیل نگرانی از احتمال افزایش موارد ابتلا به کووید در هفته های آتی، - مقامات بهداشتی پکن می گویند: در حالیکه تلاش ها برای کاهش محدودیت های کرونایی در این کشور کلید خورده اما به دلیل نگرانی از احتمال افزایش موارد ابتلا به کووید در هفته های آتی، تمرکز روی اطمینان از تامین تجهیزات پزشکی و تقویت سیستم مراقبت های بهداشتی تشدید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چین امروز (شنبه) اعلام کرد که بررسی و کنترل کامیون داران و خدمه کشتی هایی که کالاها را به داخل این کشور حمل می کنند، از نظر آلودگی احتمالی آنها به ویروس کرونا متوقف می کند تا روند حذف سیاست کووید صفر در این کشور سرعت گیرد.

این اقدام اگرچه به لحاظ اقتصادی برای این کشور و مردم آن امیدبخش است اما در عین حال نگرانی ها در مورد احتمال افزایش چشمگیر موارد ابتلا و در نتیجه ایجاد اختلال در سیستم مراقبت های پزشکی و بیمارستانی را تشدید کرده است.

با توجه به اینکه پکن با تغییر رویکرد خود و فاصله گرفتن از محدودیت های سختگیرانه از این پس به انجام تست های کمتری نیاز دارد و به افرادی که علائم خفیف دارند یا بدون علامت هستند اجازه می دهد در خانه قرنطینه شوند، از سوی دیگر تمرکز بر اطمینان از تدارک کافی دارو و تجهیزات پزشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش چین برای تقویت سیستم درمانی همزمان با تسهیل محدودیت های کرونایی

تلاش چین برای تقویت سیستم درمانی همزمان با تسهیل محدودیت های کرونایی