مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 14:502022-12-10حوادث

کشف انبار میلیاردی چرخ خیاطی قاچاق در شرق استان تهران


فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی شرق استان تهران و پلیس آگاهی پاکدشت، انبار میلیاردی چرخ خیاطی قاچاق کشف شد.

- سردار کیومرث عزیزی پیش از ظهر شنبه 19 آذر ماه در بیان جزییات دقیق این خبر ، در جمع خبرنگاران گفت: در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان، ماموران پلیس امنیت اقتصادی شرق استان تهران با همکاری پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت با انجام اقدامات فنی و تخصصی، از دپو چرخ خیاطی قاچاق در یک انبار در یکی از شهرک های صنعتی شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضایی، بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در بازرسی از آن محل 1500 دستگاه چرخ خیاطی کشف و با توجه به عدم ارائه مدارک و اسناد معتبر گمرکی و همچنین سامانه جامع ثبت انبارها ، پرونده تعزیراتی در این خصوص تشکیل شد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه در این خصوص مالک برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد ، گفت: کارشناسان امر ارزش اموال مکشوفه را 120 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

عزیزی در پایان سخنان خود گفت: مبارزه با قاچاق کالا از محوری ترین اقدامات فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران به شمار می آید و پلیس در راه مبارزه با قاچاقچیان و اخلاگران نظام اقتصادی از ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار میلیاردی چرخ خیاطی قاچاق در شرق استان تهران

کشف انبار میلیاردی چرخ خیاطی قاچاق در شرق استان تهران