مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 14:452022-12-10اقتصادي

محصولات پارک علم و فناوری خلیج فارس برای عرضه باید کیفی سازی شوند


رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس گفت: محصولات تولیدی شرکت های این پارک باید استانداردهای لازم برای عرضه در بازار صنایع نفتی را داشته باشند، - در این راستا برنامه ریزی های لازم انجام می شود.

ابوالحسن رزمی نیا شنبه 19 آذر در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: از سال 1380 مراکز رشد در ایران آغاز به کار کرد و پس حدود هفت سال این مراکز در استان بوشهر پا به میدان گذاشتند؛ در طول این سالها 500 شرکت در استان بوشهر از این طریق به بلوغ رسیده اند که اگر چه آمار بدی نیست اما این استان ظرفیت های بسیار بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه پارک علم و فناوری استان بوشهر 6 مرکز رشد دارد، اضافه کرد: این مراکز رشد در شهرهای گناوه، دشتستان، دشتی، تنگستان و بوشهر فعال هستند، همچنین یک مرکز دیگر در بوشهر با همکاری مشترک با دانشگاه علوم پزشکی در تدارک تفاهم نامه قرار دارد.

رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس با بیان اینکه به موزات مراکز رشد فناوری، موظف هستیم پنج خانه خلاق را در استان بوشهر ایجاد کنیم، تصریح کرد: پارک ها در چهار حوزه خدمات استقرار، خدمات تخصصی مشاوره ای و آموزش های تخصصی، خدمات تجاری سازی و حوزه بازار و تسهیلات بانکی شرکت ها را همراهی می کنند.

رزمی نیا با بیان اینکه فضای در اختیار پارک علم و فناوری استان بوشهر 22 هکتار است، عنوان کرد: هم اکنون 153 شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات پارک علم و فناوری خلیج فارس برای عرضه باید کیفی سازی شوند

محصولات پارک علم و فناوری خلیج فارس برای عرضه باید کیفی سازی شوند